Gjuha më e vjetër në Evropë.......Lexo

Gjuha më e vjetër në Evropë Gjuha shqipe është gjuha më e vjetër në Evropë. .................................................................................................................................................. Gjuha shqipe është gjuha më e vjetër në Evropë. Rrjedh nga gjuha ilire dhe gjuha trako-frigiane (e cila është e së njëjtës familje me gjuhën etruske), një gjuhë e trashëguar e gjuhës shumë të lashtë pellazge, mbi të cilën grekët ndërtuan gjuhën e tyre: greqishten e vjetër. Nga kjo gjuhë rrjedhin gjuha joniane dhe gjuha arkadio-qipriote. Gjuha shqipe është një degë krejtësisht e ndarë nga ato që quhen gjuhë indoevropiane dhe nuk rrjedh nga ndonjë gjuhë tjetër e njohur. Sot nuk kemi asnjë gjurmë të gjuhës së ilirëve të lashtë, nëse jo vetëm disa epigrafë të rrallë (transkriptime fonetike të gjuhës ilire nëpërmjet shkronjave greke dhe, më pas, shkronjave latine) që përbëhen nga emra dhe toponime tipike ilire. Në të vërtetë, princat ilirë përdorën gjuhën greke dhe më ...

Si të kontrolloni nëse Volkswageni juaj është e rreme

Si të kontrolloni nëse Volkswagen juaj është e rreme Situata italiane në lidhje me Dieselgate nuk është përcaktuar ende mirë. Por pasojat për pronarët e shufra të nxehta duket inekzistente
Çështja është ende për t'u përcaktuar, por është e qartë se shumë konsumatorë Volkswagen në Itali, në qoftë se ata po bëjnë një pyetje në lidhje me çfarë duhet të bëjmë pas motor skandali manipuluar. Shih gjithashtu: Nga tekstil me fije qelqi për materiale të riciklueshme, në mënyrë që ata të ndryshojnë fushues Së pari disa numra: motorët e akuzuar duhet të jetë 11 milion në botë, të gjitha EA189 lloj nafte (2.0 TDI hekurudhor të përbashkët), e montuar në shumë automjetet e Grupit Volkswagen (edhe Audi, Skoda, Seat dhe Porsche). Nga këta nuk dihet saktësisht se sa janë në qarkullim në Itali. Është vlerësuar se në rrugët tona për të udhëtuar rreth 1,5 milionë motorëve me naftë e markës gjermane, por duhet të hiqet nga numërimi ato të ndërtuara para vitit 2009, dhe gjithashtu Euro 6 pas vitit 2014. Për të parë nëse ne kemi marrë një motor potencialisht 'të pista 'vetëm të marrin një vështrim në dokumentin e regjistrimit të automjeteve, apo, në qoftë se ju nuk jeni në gjendje të deshifroj shkurtesave, thjesht shkruani targë në vend portalin automobilist. Tani, markë gjermane është vendosur mënjanë 6.5 miliardë euro për të riparuar dëmin, që është për të thirrur makinën nga e cila për të fshirë software manipuluar dhe të ulë fuqinë e saj, dhe të përballet me sanksione të mundshme të SHBA. Mjaft e vështirë të kuptoj, pasi që vetëm SHBA mund të marrë një gjobë prej $ 18 miliardë. Në çdo rast është e natyrshme që të kujdeset për makinën tuaj para se çdo veprim klasës korrigjuese. Por si të sillen klientët e mashtruar? Italianët tani që të ketë pak të bëjë do të jetë e njëjtë për t'u marrë me Volkswagen përshtatjen e mjeteve në fjalë, natyrisht pa pasoja ekonomike për përdoruesit, të cilët as nuk keni për t'u shqetësuar për ndonjë gjobave. Nuk ka hetime të iniciuara nga qeveria jonë, por vetëm një kërkesë për të "sigurojnë evidencë objektive" për situatën italiane, përcjellë nga Ministri i Mjedisit Gian Luca Galletti Massimo Nordio, CEO i Volkswagen Group Itali. Nga gjigandi gjerman u përgjigj duke thënë, me pak fjalë, që të gjitha automjetet e reja të grupit në vendin tonë janë përshtatur me rregullat evropiane për gazin EU6 shter, por që ende nuk ka informacion të saktë në lidhje me praninë e vërtetë dhe numrin e motorëve me naftë manipuluar . Kompania nuk ka biseduar me asnjë kompensim, nëse ju hasni probleme edhe këtu, por kjo është e mundshme një seri e Retreats makinës akuzuar për zëvendësimin e software-scam. Megjithatë, ajo është mjaft e drejtë të imagjinosh disa veprime nga ana e grupeve të konsumit, të tilla si ato të shpallur në Shtetet e Bashkuara, ose mega botën veprim klasë prej 50 miliardë dollarë (të cilat janë të qarkullojnë në lajme në këtë kohë).

Commenti